Nergal blogja

Ez itt a semmiről szól.

Friss topikok

  • NRG44: 3 nagyhatalom győzte le az NS-t ellenben a komcsi magától összeomlott. :-) (2009.11.10. 15:22) Nemzeti szocializmus
  • Nergal: Szia! Nem vagyok benn biztos hogy tudok válaszolni, de kérdezz, meglátjuk. :O) (2009.10.26. 16:24) A szerelem, avagy mit is érzünk valójában
  • Kalasnyikova: Várom. :) Bár azt sejtem, nem lesz kellemes olvasmány. (2008.06.10. 00:09) Nyílt levél a 168 óra cikkére
  • Nergal: Nahát. :) A Gyurcsány meg Orbán nélküli politika jó elképzelés, csak sajnos nincs aki a helyükre ... (2008.03.10. 15:59) Kedves Csendes Többség!
  • Nergal: Eddig tetszik. Ritkán esek neki, de olyankor nehezen teszem le. Az ellenpárt sokszor említi maga a... (2008.02.05. 14:33) A szeretet...

HTML

Vesekő...

2008.10.04. 12:14 | Nergal | Szólj hozzá!

Ma már nem egy veszedelmes betegség. Rengeteg módon gyógyítható. Szike, katéteren keresztül kihúzás, lézeres "leolvasztás", és a legegyszerűbb az irányított ultrahangos "szétrobbantás". Júli. 22.-én (igen, szándékosan teszek oda pontot) kerültem kibírhatatlan görcsökkel kórházba. Észak-Komáromba a belgyógyászatra vittek, merthogy urológia nincs. a napi menü: infúzió, injekció, infúzió, injekció... egy hétig feküdtem, mire a végén eljöttem a kórházból saját felelősségemre. Gyorsan még mielőtt eljöttem volna elküldtek tüdőröntgenre, és ráírták a zárójelentésre, hogy folt a tüdőn... Hmmm. Nem vagyok egy parázós fajta, de ettől becsináltam.

 

Nem, ezek nem egy istállóban készültek, hanem a kórházban...

Két nap múlva már az Érsekújvári kórház ágyát nyomtam, felkészülve, hogy kiszedik és végre hazamehetek. Sajna nem így alakult. Itt is csak vártak. Miután másnap azt mondtam, hogy ha így, akkor innen is megyek, akkor hirtelen nekifogtak, ultrahang, rtg, rtg, ultrahang... ok, kiszedjük, mert leállt a vese. Míííííí??? Igen. Másfél hétig vártak, a jobb vesém így leállt. Pár nap múlva kiszedték a követ, aztán jött a hidegzuhany (vagyis forró), ugyanis másnap belázasodtam. Beindult a vesém, de be is gyulladt. Azán lassan megjött a folt is a tüdőn. Nem tüdőrák, tüdőgyulladás. Még így is megkönnyebbültem. Következett 2 hét láz és antibiotikum, egy második operáció, amin becsövezték a vesém. Két hete, hogy ezt a csövet kivették, és azóta is kínlódok mindkét vesémmel. Egy kétnapos betegség két és fél hónapja tart. A lényeg az egészben: itt már több biztosítós rendszer van, a biztosító a beteg után fizet. A komáromi kórház szépen keresett azon, hogy egy hétig ott tartott, az a legkevésbé sem érdekelte őket, hogy ezzel rendesen elintéztek valószínűleg egész életemre. Aztán beszélgettem pár visszajáró beteggel. Egyesek elmondásai szerint voltak olyanok, akiket azért tartottak ott hétvégére, hogy nehogy kevesen legyenek az osztályon, mert akkor az urológia sorsára jutnak (bezárják). Amúgy a komáromi kórház tiszta mocsok és fertő. A falakon vér és szar, a haldoklók egy szobában a többiekkel, amikor hazajöttem onnan, tele voltam pattanásokkal, herpesszel, és valószínűleg a vesegyulladást okozó baktérium is onnan van (a tüdőgyulladás meg biztosan). Mi kellene, hogy az egészségügy megváltozzon???

Azért hogy ne csak panaszkodjam, a szolgáltatásokkal elégedett voltam :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://nergal.blog.hu/api/trackback/id/tr24695692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása